6 Mart 2009 Cuma

neyzen' e selam küfre devam

çok gülüyorum ama gene de kınıyorum; "vermek" nedir yav :))) neyse, çok eskidendi, bir nebze hoş görülebilir. tüm kalbimle aynı hissiyatı paylaşarak neyzen' e selamlar...

bana faydası olmayan,devr-i devranın,
izzet-i ikramını sikeyim.
yansın bu ibneler,
su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.
deli miyim ben, mecnun gibi,
bir am yüzünden çöllere düşeyim?
verirse verir.
vermezse leyla'yı da sikeyim..

---------------------------------
orijinali de sanırım şu ola:

yürü bre ehli deve endamini göreyim,
sensiz geçen gecelerin ecdadini ......,
mecnun gibi top muyum bir .. için öleyim,
leylayi da ....... mecnunu da ........
bana yar olmayan karinin
izzetini itibarini .......,
yansin karilarin alayi
su veren itfaiyenin hortumunu ........
düsmüsüz bir orospunun belasina
koymadik diye taaa ...... ortasina,
kader böyle yazmis hatirasina
ben böyle hatiranin hikayesini ........
kerem daglari deler bir ..... ugruna
asli gitsin de ona buna vurdura
bir kari için deger mi hiç bütün bunlara
her taraf ..... dolu mala iyi vurana.
fuzuli .. pesine düstün gurbete,
.. serindir, .. derindir sifa verir millete
ye kebabi iç sarabi vur karpuz ....
bu gidisle ...... gidersin cennete.

Hiç yorum yok: