4 Mart 2009 Çarşamba














duş aldım yaklaşık 1 saat önce. aklımca dedektiflik yaparken gene olmadık "bulgu"lara (ahahey) ulaştım. tastamam benim hayal ürünüm de olabilir, ki kuvvetle muhtemel öyledir, kalbim duracak sandım. beyne kan sıçraması nedir, iyi biliyorum bu arada. sıçradı. bir gün babaannem gibi beyin kanamasından öleceğim ben de. üstelik bu çok uzak bir gelecekte de olmayacak. tıpkı babaanneme olduğu gibi. duşta iken, saçımı şampuanlamıştım, ağzım yüüzm köpük, birden gözümü açtım hangi akla hizmet yaptıysam bunu...yandı tabii gözlerim. aklıma hemen "siz hiç sabunluyken ağladınız mı" dizesi geldi ve oturup ağlamaya başladım küvette hüngür hüngür! böyle olsa çok dramatik, çok tutunamayan, çok artist olurdu biliyorum ama maalesef ağlamadım. zira antidepresan kullanıyorum ve mal gibiyim. aklıma o dize geldi, sonra "bunu 'küvete oturup ağladım' şeklinde yazsam ne acayip olur haa" diye düşündüm ve bol suyla yüzümü durulayıp yıkanmaya devam ettim. peki göğüs kafesimdeki ağlama hissi geçti mi ya da yumruk yemiş hissi? hayır! biraz daha yazdıktan sonra hafifleyeceğini hissediyorum ama.

birbirine benzer şekilde geçiyor günler. belki ufak tefek değişiklikler de oluyordur ama fark edebilecek durumda değilim. o kadar kendime döndüm ki gene...daha çok film izliyorum ama. uyumadan birkaç sayfa okumayı da ihmal etmiyorum. genel olarak daha iyiyim yani ama tam iyi olmak için biraz daha zamana ve bazı konuları (!) netleştirmeye ihtiyaç var. paranoyak bir insanım ziyadesi ile ama yetmiyormuş gibi gelişmeler de aptal bir boyuta evrilince kötü senaryoların bini bir para. aptal yerine konmaktan korkuyorum, incinmekten de...çok yoruldum, çok sıkıldım :( bir yığın soru üretip bunlara cevap aramaktan bıktım. kestirip atmalı mı ne? sen bilirsin :)

neyse, 8 mart geliyor canlar! emekçisi, öğrencisi, sadece evinde çalışanı ile tüm kadınların günü geliyor. clara zetkinler e, rosa luxemburglar a binlerce selam olsun...

"1922’de Zetkin’in önerisiyle Lenin 8 Mart’ı “Uluslararası Kadın Günü” ve tatil ilan etti"

elbette alanda olacağım pazar günü.

bir başka mesele: kottaşla-ma! A. söyledi; 2 kişi daha ölmüş geçenlerde silikozis hastası işçilerden. lanet olsun bu sisteme...dayanışma etkinliği varmış önümüzdeki hafta silikozis hastası işçilerle. ona da mutlaka gidilecek!

Hiç yorum yok: