5 Mart 2009 Perşembe

mazeret

yetiştirilecek işler vardı ve bir de tv de siyaset meydanı "bir veda havası". y. hayaloğlu öldü ya (ah ulan rıza ne geyikmiş, tekrar dinleyince daha bir anladım), işte o sebeple ahmet kaya-yusuf hayaloğlu eksenli bir program yapmışlar. daha çok ahmet kaya görüntü, şarkıları vardı ama. iğrenç,ikiyüzlü yaratıklar. bu arada kaya'nın da kemalizme,cumhuriyete,atatürk'e nağmeler düzdüğü görüntüleri izledik, aslında onun ne olmadığını hatırladık. arabesk yapıyordu adam işte, pek sevmedim müziğini hiçbir zaman. kaypaktı da.ohh be...dedim işte...suavi' nin müziği ondan daha iyi. ya da neyse ya, ne önemi var... başına gelen talihsizlik ve haksızlıktı. etnik ayrımcılığın tezahürü sonuçta. olmasaydı keşke..geçe kaldım bu gece, sabah kalkamayacağım korkarım. korkmayayım, kalkayım...kadınlardan da yarın bahsedelim ;)

( içim daralıyor bu arada :( pfff, neden böyle? "bir şey mi yapmalıyım? evden mi kaçmalıyım?"
"çok canım sıkılıyor/kuş vuralım istersen"
çığlık atmak istiyorum:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: