5 Mart 2009 Perşembe

kadınım kadınsın kadın

tuttu gene paranoya nöbetim. aptal yerine konmaktan neden bu kadar korkuyorum bilmiyorum. oldum olası böyleyim. benim hatam değil halbuki bu. benim utanmamı, sıkılmamı gerektirecek hiçbir şey yok. inanılmaz gurur yapıyorum, kimseyle paylaşamıyorum böylesi durumları. çok canımı sıkıyor...pffff, neyse. dananın kuyruğu kopsun artık, yoruldum.

dün tesadüfen bir hemcinsimin başka bir hemcinsimle ilgili düşüncelerini öğrendim. 2 kişiyi de tanımıyorum. biri yaşça daha geneç, diğeri büyük. küçük olan bir şeye sinirlenmiş ve verip veriştiriyor diğerine. iç çamaşır tercihinden vurmuş, medeni halinden vurmuş vs. "işte klasik, kompleksli kadın tipi" dedim. çoğu kompleksli kadın böyledir. kıskandığı kadının giyim kuşamına, makyajına, saç kesim ve şekiline, cinselliği yaşama rahatlığına saldırır da saldırır. ben de saldırılan kadın gibi konu oluyorum muhtemelen sevmeyenlerimin diline. ama neden? kişiliğimden bahset; iki yüzlüyümdür, ırkçıyımdır, faşistimdir, bile isteye kötülük yapan biriyimdir, çıkarcıyımdır vs vs vs...bunlar eleştirilir, hakaret edilir bunlardan sebep ama seni hiç mi hiç ilgilendirmeyen yaşamsal tercihlerim senin nasıl konun olabiliyor? nasıl mı? tarzı ile ilgi odağı olmuştur hatun, bakan her adamın (içlerinde senin de gözüne kestirdiğin biri vardır) ilgi odağı oluyordur, sen onun gibi olamıyorsundur, işte o zaman mesele edersin bu tercihleri. rakip olarak görüyorsundur. bu iş bu kadardır. bu hastalıklı toplumun dili, aklı ile hemcinsini yargılamak neyin nesidir? bu arada sadece giyim-kuşam,saç-baş ilgi çekmez. malzeme de sağlam olmalı :)) seni asıl rahatsız eden bu olabilir mi salak hemcinsim? en kısa zamanda, senden düzinelerce çocuk, anasına bakıcılık, evde temizlik-yemek, akşamları da seni boynuzlamak için özgürlük isteyecek, seninle aynı kafada bir koca diliyorum sana! ancak bununla mutlu olursun çünkü. başka türlüsünü aklın almaz, ruhun kaldırmaz. hatun dediğin 30'una gelmeden evlenmeli, toplumun belirlediği çizgide giyinmeli, yaşamalı değil mi? ahh, ahhh...8 mart yaklaşırken kadının kadına ettiğini kimi zaman erkeğin etmediğini görünce sinirim tepeme çıkıyor. ne yok beyinli bizim cins. insan cinsi böyle gerçi. (küfürler vardı burada, silsim, evet :) )böyle insanlar da uzak dursun benden. ne olur tesadüfen de olsa karşıma çıkmasın ne kendileri ne fikirleri. hele bir de kendini solda konumlandırdıklarını söyleyenler... sıçtınız mücadelenin de içine. gerizekalı, geleneksel, feodal denyolar! ahahahah, çok eğlendim. oh beeee.... 

"tamamen hasta bir toplumla uyumlu yaşamak,sağlıklı olmak değildir." budur.
neyse, geçelim...başlıkta "kadınım kadınsın kadın" dedim. hemcinsim olmalarından gurur duyduğum kadınlardan bahsedeceğim 8 mart' a kadar. ilk aklıma gelen: şevval sam :) şimdilik burada bitiriyorum. yemeğe bakacağım, gece şevval'den başlayarak kadın gibi kadınlardan bahsedeceğim. erkek aklı ile düşünenlerden asla değil ;)

Hiç yorum yok: